Atlanta School of Gymnastics

Tisdagsförmiddagen jobbade jag 06.45-11.45 och fick killarna redo för skolan och var hemma och lekte med den yngsta. På rasten pratade jag en del med min counselor och skypade med mamma och pappa, om kurser igen. Ringde även runt till olika gympaställen. Började jobba 14.15. Lekte med den yngsta igen (glitter, klistermärken, megablocks lego, läste Babarbok) och hjälpte till lite med läxor.

Var hemma med de två yngsta på kvällen då de andra var iväg på pianolektion. Slutade 19.45. En vanlig dag helt enkelt. På kvällen ringde jag ett långt samtal till Sophie, au pair-tjejen jag bodde hos under min rematch. Det var hennes födelsedag och vi hade knappt snackat sen jag åkte så det var jättekul att prata, hon blev jätteglad att jag ringde. Tittade även på America's Got Talent och gjorde collage innan läggdags.

Onsdagen lekte jag med massa olika saker med den yngsta på förmiddagen, bla pussel, bilar, lego, kapla och byggde kojor. Det kom massa arbetare och tog bland annat bort alla barngrindar i huset och började måla om mitt badrum, inför försäljningen. På eftermiddagen spelade vi en del piano och trummor och sjöng även lite Mamma Mia karaoke. Slutade 17.15 och åkte då iväg för att träna på Atlanta School of Gymnastics.


AG-golvet och voltgolvet


Tracken och massa pokaler

Typiskt nog fastnade jag i köer så det tog en timme istället för en halvtimme att komma dit och hade dessutom svårt att hitta i slutet. Jag kom 20 min för sent till cheer tumbling lektionen, vilket inte kändes så kul då det kostade 16 dollar att testa en gång och lektionen bara var en timme. Men jag fick i alla fall stanna kvar efter och hoppa trampolin så då kändes det lite bättre. Det var några andra tjejer där, som var nybörjare. Vi värmde upp en del på voltgolvet, sen körde jag track och sen lite voltgolv igen. Övade mest på bakåtvarv. Jag körde hemåt 19.40 och åt en sen midddag en timme senare.


Barrar med grop under


Bommar och trampolinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0