LA och Hawaii here I come! :)

Sitter just nu på flygplatsen i Atlanta för att åka till Los Angeles. Planet skulle lyft 22.06, men blev försenat till 22.20, sen 23.00 och nu sa dom precis 23.30. Usch jag gillar inte att flygplan typ alltid är försenade.. Jag ska åka och sova hos mina kompisar Johanna och Johanna, som bor i Marina del Rey i LA och pluggar där denna höst. Är extra jobbigt att planet är försenat då jag kommer fram mitt i natten till dem, och de har skola imorgon. Känns inte så bra, men hoppas det funkar hyfsat bra.

Jag lär vara riktigt trött då jag inte vet om jag lyckas sova på planet. Skulle landat 00.15 lokal tid, men får väl se när jag kommer fram nu. Jag kommer vara med dem imorgon på dagen, får förhoppningsvis följa med på en av lektionerna. Sen är de lediga från elva så då ska vi väl försöka hitta på nåt kul innan jag ska tillbaka till flygplatsen för att åka till Hawaii! Min syster Emelie bilar från Santa Barbara med hennes kompisar Hanna och Tobbe och de kommer och hämtar upp mig så vi alla kan åka till flygplatsen tillsammans.

Planet lyfter vid halv sex (får väl hoppas att det iaf är i tid). Kommer vara på Hawaii i 7 dagar, och åker tillbaka till LA på Thanksgiving torsdagskvällen. Ska stanna i LA hela fredagen med Johannorna, sova hos dem igen och vara med dom till lördagen till jag åker hem till Atlanta igen vid kl fem på kvällen. Jag hoppas och tvivlar inte på att det kommer bli en underbar resa och håller tummarna för att vädret är bra! Ska bli jättekul att träffa alla igen och blir skönt att få lite ledigt från jobbet med killarna.

Kommentarer
Postat av: Monica

Oj vad jobbigt att det blev försenat!

Hoppas det kom iväg när de trodde sen!

Välkommen till LA när du kommer fram.

Andra gången i år! Inte illa!

2011-11-17 @ 08:51:21
Postat av: Lydia

Ha det grymt kul nu! <3

2011-11-17 @ 12:56:37
Postat av: Carro

Va kul! Hoppas du får det bra :) Hälsa Johannorna!

2011-11-17 @ 17:18:57
Postat av: Sara

Åh jag är inte alls avundsjuk på dig... Nejnej absolut inte... ;) Hoppas du får det AH-sum!! <33

2011-11-22 @ 17:38:27
URL: http://sadusara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0