Åren går!

Jag vill skicka ett stort grattis till min farfar som fyller hela 93 år idag, 22/1 2012!!! (vet att det hunnit bli den 23e i Sverige men här e det fortfarande den 22a).

Jag hoppas att allt är bra och att du mår bättre efter en påfrestande höst. Hoppas att du hade en trevlig dag och att det var kul när familjen kom över på fika och firade dig. Förra året var Emelie inte med för då hade hon redan åkt till USA, och detta år är jag inte med för att jag är i USA, men jag ser fram emot att träffa dig när jag kommer hem! :) Massa kramar till dig!

Bilden är från 2 jan 2011 då alla fem kusinerna bjöd ut farfar på lunch på Djurgården. Mycket trevligt :)


Jag och farfar på restaurangen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0